Over Office Depot

Office Depot Europe is een vooraanstaande leverancier van producten, diensten en oplossingen voor elke werkplek – of deze werkplek nu op kantoor, thuis, op school of in de auto is. Met meer dan 25 jaar ervaring zorgt Office Depot Europe ervoor dat klanten hun werk optimaal kunnen uitvoeren: productiever, efficiënter, duurzamer en met lagere kosten. Office Depot Europe levert alles wat klanten nodig hebben in hun werkomgeving, zoals technologie, kantoorartikelen, print- en documentdiensten, bedrijfsondersteunende diensten, facilitaire producten, meubilair en schoolartikelen. Office Depot® en Viking® zijn de twee belangrijkste merken.

Sinds 2017 is Office Depot Europe onderdeel van de AURELIUS Group. Office Depot Europe heeft een omzet van ca. 2 miljard euro en heeft zo’n 6.000 medewerkers in dienst. Het bedrijf bedient consumenten en bedrijven in 14 landen en maakt gebruik van een wereldwijd netwerk van eigen vestigingen, joint ventures, franchise- en licentie-ondernemingen en alliantiepartners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Venlo.

Meer informatie vindt u op www.officedepot.nl, Twitter en LinkedIn.